The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

martes, septiembre 25, 2007

Esborrar una part del passat

Hi ha dies q et dona per mirar enrere, per mirar allò que una vegada va ser important per a tu.

Rellegeixes aquells sms q durant tan de temps s'han mantingut latents a la memòria del teu mòbil.

Llegeixes aquelles línies i recordes aquells dies on la que la distancia que et separava físicament no era suficient per allunyar-te de la persona. Quan de tot cor et valorava com a persona, com a bona persona, que fins i tot valies un imperi.
Et fa recordar bons moments com a amfitrió.
Recordes com has estat al seu costat en el bons i els mals moments, ajudant-lo quan se sentia al fons del pou on ell mateix si havia fotut...

Desprès llegeixes d'altres on es veia que s'adonava del que feia i sempre tenia el perdó a la boca, ell mateix reconeixia que m'estava fallant, que la cagava molts cops i que jo no m'ho mereixia, que les coses "males" que feia no es repetirien.
Però mai va ser així, tot es va anar reiterant i això mai va ser un obstacle per continuar actuant com ho havia fet fins aquell moment. I bueno l'excusa d'anar begut esta mes q gastada...
Frase preferida: "Sento realment haver-te fet mal, i estic segur q t ne fet molt injustament" ... "sempre fem pagar les coses als q + estimem i -- ho mereixen"

Ara per fi crec que he arribat a passar pagina, a aconseguir q encara que tingui connexions en la meva vida sigui nomes un fet del passat. S'ha acabat i ara esborrant una part del nostre passat em sento millor. Els sms han deixat d'existir, em sento be.

Només dir que avui per avui jo no m'alegro en absolut d'haver conegut aquesta persona, però si tinc coses a agrair-li, la primera tota la magnifica gent q gracies a ell he arribat a conèixer, la segona, gracies per ensenyar-me que en aquest mon hi ha persones realment falces, realment despreciables.

2 Comments:

Blogger Gatet said...

Sempre hi ha quelcom de bo en tot. Fins i tot en les situacions mes aberrants, aquelles en que has sofert molt, sempre acaba existint una petita espurna de bondat, algun petit punt d'inflexió.

En el teu cas... has arribat a coneixer a tota aquesta gent i a més a més has apres coses de la vida que ja mai no oblidaràs.

Recorda que els fets de la TEVA vida, aquells que vius tu, amb qui sigui, o amb tu mateix sempre porten quelcom escrit que ens ajuda aprendre més de nosaltres mateixos i dels demés. Només has de saber llegir el missatge.

M'en alegro que hagis estat capaç de llegir-ne aquest.

Un peto molt fort, ens veiem aviat!
GATET

10:47 p. m.  
Blogger necsak said...

No pots imaginar com t´arribo a entendre. Llegint el post, semblava que algu narres mes o menys el que jo he viscut, ha sigut molt fort fins i tot m´he emocionat.

La veritat es que jo encara no he sigut prou valenta per borrar els sms.

I si en els moments dificils veus qui tens realment al costat i per sorpresa meva m´ha fallat la gent que creia que estaria amb mi i sorpresa de veure que hi ha gent sincera que si que m´ha ajudat i molt.

Tot el que fem, desicions que prenem, ens porten a bon o mal port. pero sempre ens serveixen per apendre, ser mes forts.

Un petonas wapissim!!

(al final avui no he sortit, tenia una resaca d´ahir que tela..ajjaj, ja se que vaig dir que vindria a veuret, a vere si dema dissabte em passo per aqui i arrastro a en Pedro!...veus jo el millor que he apres i tret es l´amistat d´en Pedro)

A vere si repetim lo de les braves XDDDDDDDD

3:54 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim