The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

lunes, agosto 27, 2007

Un tren

De vegades estem a la estació de la nostra vida, veient com cada moment surt un tren.

De vegades ens pujem a uns, d'altres decidim deixar que d'altres se'ns escapin, d'altres se'ns escapen sense poder-hi fer res, com d'altres vegades hem d'escollir entre dos o tres. Es un constant anar i venir.

De vegades hi ha trens q els veus venir de lluny. Trens que quan mes s'apropen, mes t'agraden, d'aquells trens q mai deixaries escapar... Que per desgracia no acostumen mai a parar a la teva estació.

La veritat es que ara estic una mica amoïnat, un d'aquests trens tan macos, que val tan la pena va fer una parada a la meva estació, en aquell moment potser ho va fer pq no estava en les millors condicions... Però sigui com sigui la qüestió es que el vaig deixar escapar.

La veritat es que no se si he fet be, en el moment de veure'l allà, aturat a la meva estació crec q vaig tenir por... tampoc em podia creure que fos allà, ni que tingues la oportunitat de pujar-hi.

I com no al final el tren va arrancar i jo em vaig qdar a l'estació mirant com s'allunyava. I ara tinc la sensació q soc un badoc, un "idiota"...

Realment em valia la pena pujar-hi si aquest tren no estava en bones condicions? Realment soc capaç de pujar-me a qualsevol tren q valgui la pena? O sempre acabaré trobant la "excusa" perfecte?

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

nen,

idiota dius?
"esto te pasa por ser tan leeento"
em va dir aquell tren que frenava a la meva estació, pero va parar a la següent!

hi ha dies i dies, temporades i temporades... a la teva estació pot parar el millor dels trens, o el més ràpid, o el més nou, o el més clàsic, o el que tu vulguis...

es tracta d'empenta, i d'això només te la pots donar tu mateix

muas

7:04 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

pues tienes suerte pq en mi estación no para nunca nadie... aunque tampoco me quejo.. jajaja

3:05 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim