The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

domingo, septiembre 18, 2005

Me siento fatal

Em sento molt malament amb mi mateix, el que he fet avui no se com anomenar-ho, en gran part covardia. No se quina actitud prendre, se que la he cagat i molt, i potser se que les coses no anaven be, però d’aquesta manera, la veritat es que em sento molt malament. La Maruxa ... no penso en claredat, tinc un regust intern tan desagradable, gairebé no he dinat i ara no he sopat, em sento fatal amb mi mateix. Potser aquest hauria de ser el punt i final però no se no crec q les coses hagin d’acabar així, y disculpar-me pel q ha passat i dir-li q s’ha acabat la relació em sembla de molt mal gust... Estic fet un gran embolic q no se com resoldre, i a sobre li estic fent mal algú que mai voldria fer-li. Mai hauria pensat que podria arribar a aquesta situació.
Joder!!! Soc un desgraciat en aquest tema,... M’estic rallant molt i segueixo sense saber que fer.

1 Comments:

Blogger Kim said...

Son las 4.13 de la mañana y aún no he podido coger el sueño como dios manda, mañana no se como voy a ir a clase...

4:13 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim