The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

miércoles, julio 27, 2005

26 de Juliol – Sant Joaquim i Santa Ana.

Bueno avui era el dia del meu sant, i molta gent m’ha felicitat! I el primer de tots i el que m’ha fet mes il·lusió l’Ivan, que encara que m’ha tret del llit, m’ha fet molta, molta il·lusió.

Durant el dia molta gent s’ha en recordat i la veritat es q fa gràcia q se'n recordin de tu, bueno i tu t’has de recordar de tots aquells que s’anomenen Joaquim o Ana, jeje.

Per altre banda porto tot el dia rumiant una decisió que vaig prendre ahir, crec q va ser la correcte, però tinc por de les conseqüències.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Ho sento per no felicitar-te... de fet no sabia que era sant Joaquim (però sí santa Anna). Encara que sigui tard: felicitats!

11:13 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim