The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

domingo, junio 26, 2005

Sortida amb Aemics

Bueno divendres passat me'n vaig anar d’excursió amb una associació gai que es diu Aemics, m’ho he passat molt be i m’ha servit per desconnectar molt, però el principal era un repte personal del qual puc dir : “¡Prueba superada!”, no sense dificultats ni sense recances, tenia molta por i he hagut de controlar molt els nervis, però si amb un molt bon regust de boca. He conegut 22 persones, millor dit 17 persones, ja que a mi no m’haig de contar i al Raul, Dani, Javi i en Miquel ja els coneixia, però totes elles en la seva disparitat han tingut un matís que ha fet que tothom em caigués bé, encara que com sempre trobes persones amb les que has tingut una afinitat especial, en el meu cas la San, la Irene i en Fran. Tinc moltes coses a explicar però tampoc vull que aquest sigui un post llarg i fatigós de llegir, així que ara per ara ho deixaré aquí, ja aniré explicant mica en mica tot el que ha anat passant. Però no voldria acomiadar-me sense agrair especialment les persones que han portat, realitzat i currat per fer possible aquesta excursió, així que moltes gràcies i un petó ben fort per la San, la Irene, la Mireia, en Fran, l’Hermes, al Nestor, en Miquel i en Josep Antón, ai! que em descuidava en Toni! (Espero no descuidarme a ningú més) Merci a tots!!!

Counter

Copyright © 2006 Kim