The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

viernes, julio 01, 2005

El Joc de Rol - Aemics

Bueno durant la sortida d’Aemics vam fer un joc de “Rol” no era exactament un joc típic però la veritat es que va estar molt be. Tot va començar dividint-nos en quatre grups, això ho van fer donant un paper de color a cadascú, a mi em va tocar el vermell, o el que es el mateix, el grup dels Jedi, els altres grups eren el Ewoks, els humans i els droides. El meu grup estava compost per en Josep Antón (Master), la Sheila, en Lluís, en Noel i jo encara que desprès els droides els podies adquirir pel teu grup reprogamant, i això ho feies descobrint la endevinalla de cadascú, Així ho vam fer amb el Dani, i jo desprès em vaig fer amb en Miquel, amb una endevinalla menys difícil que la primera, però com que era el meu símbol, l’eclipsi, no em va ser gens difícil.
Els Jedi havíem d’entrenar cada 4 hores i ja ens veus cada 4 hores amb unes escombres fent d’espases làsers. Encara que els pobres Ewoks havien de resar en cada àpat, els humans havien de demostrar la seva “superioritat” fent brindis i ridiculitzant a tothom, mentrestant els droides només desfilaven. L’argument del joc era endevinar l’argument d’una pel·lícula, però la veritat es que les coses es van torçar una mica, el pobre Master (el Nestor) “se las vio y se las deseo” però jo asobre vaig “enganyar” als Jedi (però es que s’estaven passant molt amb els Ewoks). En conclusió diria que va ser entretingut i divertit, però anecdòtic.

Counter

Copyright © 2006 Kim