The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

domingo, agosto 07, 2005

Per fi he trobat l'avantatge de tenir una disco gai al costat de casa!



La veritat es que avui estic prou animat, desprès de dos dies atapeïts.
La veritat es que la situació no ha canviat gaire, encara estic tancat amb l’avia, però la veritat es que aquests dos dies he fet, o millor dit he compartit un munt de coses.
Vaig començar divendres anat a comprar un regal per la Vicky, es una dependenta del forn on habitualment comprem el pa, però que al mateix temps va ser dependenta del forn on comprava el pa l’avia i se que sempre l’han cuidat molt. Doncs bé, aquesta noia es Argentina i com que se’n torna al seu país volia fer-li un detall.
A l’hora de dinar va venir el Carlos, una visita fugaç, el pobre només te una hora per dinar a la feina, però em va agradar molt que vingués.
Desprès per sorpresa, bueno em va trucar primer, però el que vull dir es que no estava planejat, va venir el Javi a passar una estona de la tarda i la veritat es que va estar molt guay, xerrant una bona estona, em va ensenyar les seves bambes noves per la feina...
Mes tard va venir la Maruxa, vam sopar i vam estar parlant una estona que teníem coses pendents, i la veritat es que es la primera vegada en molt de temps que estava agust, no agust no seria el terme adequat, crec que la frase adequada seria que no estava desagust amb ella, però temps al temps.
La qüestió es que a les tres i pico se'n va anar i aleshores em va venir a buscar l’Albert. El pla original era que vinguessin a prendre una copa ell, l’Isma, la Montse ... i així passar una estona entretinguda, però es que se'm va acudir que si anàvem a Salvation com que l’avia era dormint, fent una visita a casa cada hora per comprovar que tot anava be, podia sortir de festa. Així que al final l’Albert desprès de passar ell una vetllada una mica agobiat, a les quatre em va venir a buscar i ens vam anar de festa, un parell d’hores només, però joder com m’han ajudat, m’han recarregat les piles!!!
A més aquest matí he tingut una trucada superxula, m’ha trucat l’Ivan per acomiadar-se i dir-me que s’anava de vacances, que xulo!!! M’ha tocat la moral llevar-me, però al saber que era ell i que era per això, m’ha fet molt content.
I per acabar-ho de rematar el Cristobal i l’Óscar s’han passat una bona estona aquesta tarda a fer-me companyia. Hem estat petant la xerrada i això.
El que no havia tingut en gairebé tota la setmana ho he tingut concentrat en dos dies. Que guay!!!!

Counter

Copyright © 2006 Kim