The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

domingo, enero 25, 2009

La gente que conoces por Internet

A veces te planteas la gente que esta en el otro lado, la gente que conoces en un chat… La gente irreal que un día pasa a formar parte de tu vida real.

La mayoría de la gente q he conocido mediante este método han sido decepciones, ¿la mayoría? Creo que hoy por hoy no me equivocaré diciendo que toda.

Cuando me refiero a la mayoría, me refiero a esas citas de una sola vez, de las 12 o 15 veces que he quedado con alguien y la cosa no ha cuajado. Ya sea pq a mi no me gustaron, ya sea pq a él no le guste, o sea pq iban tan directos a cama que pronto los envié a paseo.

Pero de ahí creí quedarme con tres grandes personas, tres grandes fracasos, tres grandes decepciones…

Aunque estoy metiendo en este saco a alguien que quizás no se lo merezca. La verdad es que a él no lo conocí vía Internet, él era el novio del chico que conocí por Internet, solo que en aquel momento lo llevaban en secreto.

Recuerdo la primera que la cosa cuajo con un chico vía Internet, la primera vez que quedé con el chico. Llevábamos meses hablando, quizás cerca de un año cuando la cosa empezó a enfriarse, cuando un día, una pregunta sin respuesta me llevo a preguntarle a él, una serie de animación de la que no recordaba el titulo, ahí la cosa empezó a reflotar y decidimos quedar, era un jueves, tomamos un café y nos caímos bien. Al día siguiente de fiesta con él y sus amigos y todo parecía ir viento en popa… Pero díos lo que me quedaba por vivir… Engaños, mentiras, utilizarme, traicionarme, y con todo esto me quedo corto… Pisoteo nuestra amistad mostrando lo poco que siempre le había importado.

Después el chico que por aquel entonces era su “amigo”, su novio a escondidas… con él he vivido muchos momentos, muchos altibajos, en gran medida al principio de nuestra relación producidos por su “novio” de aquel entonces, las cosas parecieron crear una buena y bonita amistad, buenos y magníficos momentos vividos. Pero al final la cosa se fue desplomando, no se si por culpa de él, por culpa de los dos, yo solo se que hoy por hoy tengo un degradable gusto de boca, un sentimiento de desamparo, de dejadez, de pasotismo y de desinterés que me ha llevado a romper con nuestra relación de amistad.

Y por ultimo un trasto, alguien que me ha dado una de las mejores experiencias de mi vida… Un día, 24 horas que jamás olvidaré, y no solo en una ocasión, sino en dos, alguien que realmente creí q valía la pena como amigo. Centrado, con las ideas muy claras, con aficiones en común, y muy muy racional, un punto de madurez que apreciaba gratamente, pero ya sea pq nunca tiene tiempo, pq nunca me responde a los sms, pq no me da muestras de que se sienta a gusto conmigo, me hace sentir una falta de interés total…

Ya no se que plantearme, cuando ves que tomas una dirección y todos los coches van en dirección contraria, son ellos q van mal, o eres tu el q te has metido en contra dirección.

¿Cómo surge una amistad? ¿Cómo valoras si es verdadera? ¿Cómo sabes que vale la pena apostar por ella?

Porque estas líneas van de la gente que he conocido por el mundo virtual de Internet, pero hay otros ámbitos de amistad que empiezan a desmoronarse.

6 Comments:

Blogger EMDT said...

Ay!!!!Kim, Kim...Es mejor que redescubras el valor de las cosas por la intensidad con que las vivas.
El tiempo que duran es relativo.....relativamente inmenso para algunas cosas, relativamente pequeño para otras....
Un besazo

9:22 p. m.  
Blogger Kim said...

Mi gran problema es que creía que la amistad era eterna...

Pero cuanto más crezco más me doy cuenta que es un producto que en la mayoria de casos posee fecha de caducidad.

Y me cuesta, me cuesta asumirlo.

11:42 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Obviamente las amistades no son eternas, sólo algunas pocas si eres un gran afortunado. Un símil: un viaje... Entre el origen y el destino, hay muchas estaciones. Y cada cual escoje cuando sube y cuando baja.

Sólo aprenderás a disfrutar de lo que vivas y de las personas que te rodean cuando realmente ni tú ni tu subconsciente esperéis absolutamente nada de ellas.

Creo que hablo con cierto conocimiento si te digo que tú ya has acumulado "demasiadas" esperanzas, "demasiadas" ilusiones, "demasiados" pensamientos, "demasiados" abrazos... Y además has pagado, a veces, "demasiado" a cambio.

Cuando no esperas nada de nadie, nadie te decepciona. Sólo así cabe la posibilidad que, quizás, algo te sorprenda, te ilusione o te haga ver la vida como ahora no la ves.

Si esto no fuese así, dime cómo tendría que ver yo las cosas, cosas que ni tan sólo menciono porque no harían otra cosa sino teñir de gris los días y yo, no quiero vivir así.

No te digo que sigas mi ejemplo, seguramente soy uno de los peores ejemplos que se podrían poner, pero elije tu camino sin esperar nada de los demás.

Rubén

3:01 p. m.  
Blogger Unknown said...

Petit, paciencia! aixo es el pa de cada dia de molts.
Paciencia!

7:28 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

A part de "desagradable gusto de boca, sntimiento de desamparo, de dejadez, de pasotismo, de desitenrés", t'oblides dir "de rencor, de odio, de falta de respeto"...Tot te dos punts de vista diferents. Estic segur que si alguna d'aquestes tantes persones mostressin la seva versió semblarien hostòries diferents.

I Kim, des del meu punt de vista el teu problema no és que creguis que l'amistat és eterna, sinó el teu concepte d'amistat. Crec que no saps el que és un amic. No valores alss que tens, i a la mínima els desprecies i els humilies. Estic segur que aquestes persones se senten tant o més traicionades que tu.

Això però, és només una humil opinió.

8:41 a. m.  
Blogger Kim said...

“Rencor”… Sí, i força, “rencor” per haver arribar a estimar tan a una persona i veure el poc que li ha importat anar fer-me mal fins aconseguir fer-me sentir com una merda i en conclusió obligar-me a acabar la relació d’amistat.

Odi… Aquí si que vas ben desencaminat, odiar nomes he odiat a una persona i no ets tu…

Falta de respecte? No et confonguis jo no he faltat el respecte a ningú, cosa contraria a tu q si me l’has faltat a mi…

Estic d’acord que totes les histories q passen en aquest mon tenen dos versions, jo explico la meva, però en aquest cas, en aquest precís cas, molts i molts amics em van prevenir del que passaria, específicament de la gent de la que tracte aquest mail, i jo esforçant-me en creure en aquesta gent vaig donar una oportunitat i un altre, les quals van ser respostes amb una traïció darrere d’una altre, d’una falta de respecte darrere d’una altre, en definitiva d’una falta de respecte, cap a mi, total!

El meu problema, tens raó, que no es creure que l’amistat es eterna, pq l’amistat ho es de eterna, sinó que m’he equivocat i molt en donar aquesta amistat, en creure en amics que no ho eren, de donar al títol de millor amic a persones que els demes veien que no eren bones persones i jo m’esforçava en creure en elles... Pq si, el problema radica en la meva innocència, en voler creure i estimar les persones... Pq m’han demostrar que no son així, que no son amics, i no un cop sinó reiteradament, i jo vinga a creure en ells fins que han aconseguit no sols clavar-me un estaca en lo mes profund del cor, sinó mostrar-me que no els hi ha importat fer-ho i que no els ha importat continuar movent l’estaca dins del cor per poder arribar a fer el major mal possible.

Que no se que es un amic? Doncs deus tenir raó, pq m’he adonat que dintre del que jo anomeno amics hi ha gent molt diversa, gent que estimo i que m’estima i q no li costa demostrar-me lo bons amics q som. Altres als que tb anomeno amics que m’han demostrat simplement una deixadesa, un tan se val, unes accions que no son normals en una amistat, i per últim hi ha els que jo crec que son amics, pq jo els he donat aquest títol, pq encara que en cert moments jo creies que em demostraven certes coses ells deuen sentir coses diferents cap a mi, però evidentment no es amistat, ja que han demostrat que poc els importa fer-me mal, i aquests ho demostren amb els seus actes, jo per ells estic a l’alçada d’un puzle, un puzle arriba a tenir més importància que una persona..., jo mai ho hauria dit, crec q algú q no conec es mereix més deferència que un puzle, però si es tracta d’un amic... Encara que en aquest punt entre un altre factor, i aquest es l’egoisme, l’egoisme de pensar primer en un mateix, si a mi no em ve de gust fer qlcom al meu amic, per molt important que sigui el que li estan fent, que el bombin...

Evidentment aquests últims no son amics, i jo els hi considerava, per tan tens tota la raó, he d’aprendre a saber que es un amic.

I es possible que quan tallo amb aquestes persones que resultaven no ser amics, hagi fet mal a algun d’ells, no ho nego, però n’estic segur que no els he fet ni una dècima part del mal que m’han fet a mi.

Pq si tinc un problema, i el conec, el Kim es bo i considerat, el Kim accepta que li facin una i una altre i sempre perdona i no reacciona, ara bé, el dia que el Kim diu fins aquí, el dia que el Kim diu ja n’hi ha prou, aleshores s’ha acabat, la meva bona consideració, i el meu bon fer. Pq desprès de tot el que he fet i he aguantat, desprès de tots els secrets que he guardat, desprès de totes les confidències que hem compartit, arribes a sentir-te tan traït tan utilitzat que no entens com has arribat a aquell punt. I aleshores que passa, que l’altre persona no entén que passa, si he ha tractat una vegada i un altre al Kim com una merda, si li he fet les mil i una putada i ell sempre m’ha perdonat, com es que el Kim ara actua de manera diferent... Potser hauria de ser mes progressiu a l’hora de reaccionar, però no ho soc, jo sempre ho tolero tot, vaig tragant en tot fins q arriba un dia q no trago amb res, ni amb la mes petita engruna i es això el que fot a aquells que m’han fet tan de mal, aquest canvi tan radical pq no l’esperen. Però jo els hi dic una cosa, penseu en tot el que heu fet, en tot el que he hagut de tragar, que fins i tot alguns de vosaltres m’heu dit que els actes que us havia perdonat si us ho haguessin fet a vosaltres no ho hauríeu perdonat i jo ho havia fet... Però sempre hi va haver mes putades desprès.

Pq al cap i a la fi jo no he traït ningú, han estat ells que desprès de fer-me sentir com una merda al final han aconseguit que no tragues mes, que rebentes, i que reaccionés d’una vegada a la humiliació perpetua a la que em tenien sotmesa. Tot el que ells sentin que he fet jo tinc molt clar una cosa, es culpa d’ells mateixos, pq les meves reaccions son reaccions als seus actes... Si ells s’agüessin portat be, si ells haguessin demostrat ser amics, mai, mai m’haurien posat entre l’espasa i la paret, mai m’haurien fet reaccionar d’aquesta manera. Així dons que tots ells siguin ben conscients que la merda que els esta tornant no es ni mes ni menys que una petita part de la que ells van enviar. O sigui que estan rebent la reacció als seus propis actes, de les seves pròpies accions.

I tingues molt clar una cosa, si hem arribat a aquest punt es exclusivament per una cosa, la cosa que valoro mes en aquest mon, la cosa mes preuada que tinc, ES L’AMISTAT.

2:26 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim