The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

jueves, septiembre 04, 2014

Màscara

Mai hauria pensat que ets tan mala persona com ets, tan retorçat, tan cínic.

Esborres als meus amics de facebook, demanes als teus que m'esborrin a mi, i ara cada cop que et trobes a un dels meus amics els dius d'anar a sopar, d'anar a esmorzar.

Que se n'ha fet d'aquella filosofia teva? "-Jo només gasto diners en coses físiques, no en coses efímeres com anar a menjar fora".

És increïble com em vas enganyar, com em vas estafar. Com m'has arribat a utilitzar. Com t'has arribat a aprofitar de mi.

Però ara que realment he arribat a coneixet bé, a veure la persona que hi ha darrere la màscara, he descobert un manipulador, un mentider, un psicòpata, un estafador, un lladre.

Counter

Copyright © 2006 Kim