The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

lunes, mayo 15, 2006

Aniversaris... i mes aniversaris, un rere l'altre...

Dijous desprès de molt i molt de temps, i d’anar-ho escampant per aquí i per allà per fi vaig pogué fer allò que em venia de gust fer, vaig anar al teatre, millor dit, un bon amic em va convidar al teatre.
Primer que res vam anar a sopar a un Sirià, el sopar va ser molt bo, però les postres van ser lo millor, quina delícia, quin plaer pel paladar, la veritat es que si us agraden els dolços us recomano molt ferventment que tasteu aquestes minipastes de pasta de full i mel, que estan per llepar-se'n els dits. Jo en vaig demanar de Pistatxo, de Anacard i de xocolata, la veritat es q totes tres les definiria com a SUBLIMS!
Desprès de sopar vam al teatreneu a veure l’obra Zzapping, una obra de improvisació bastant curiosa. Un cop acabada l’obra vam anar a fer una copa a Punto y allà el vaig acompanyar a agafar l’autobús de tornada a casa seva.
Mentres fèiem temps perquè arribes l’autobús vaig estar intentar convecel per anar a Salvation, però al final només hi vaig anar jo sol, res 15 min, la musica no em convencia, l’ambient era estrany..., i això, com no havia pagat entrada no vaig trigar a guillar.

Divendres vaig anar a tallar-me el cabell, q bona falta em feia i com qui no vol la cosa ja vaig quedar amb l’Anna per anar a sopar a casa seva, vam demanar menjar a un Xinès i vam sopar Pato Pekin, un dels meus plats preferits, xerrar una estona, la veritat es q va estar una vetllada tranquil•la, acollidora i agradable.

Dissabte rutina habitual, vam anar a dinar al pastafiore, però amb unes convidades especials, la veritat es q va estar molt be. Mes tard vam anar a preparar el dinar del Picnic q diumenge li havíem preparat com a festa d’aniversari sorpresa a un amic. Preparant aquest menjar em vaig fer un bon trau a la mà, encara em fa una mica de mal, i es q el tall es profund, sort q la Eli sempre esta preparada i tenia punts adhesius a casa.
Una vegada a casa, vam celebrar el aniversari del company de la meva mare i mes tard a la una i quart se'm va passar pel cap anar a Salvation tot sol, va ser una molt mala idea estava molt ple i deseguida em vaig angoixar molt, així q al cap de ½ hora ja tornava a ser a casa.

Diumenge... Doncs el Picnic per celebrar l’aniversari del meu amic, la veritat es q crec q ell ho va disfrutar força, encara q per nosaltres no es el nostre estil, jo no soc el q pitjor ho va passar però tampoc em vaig saber adaptar a la situació gaire bé, ¿que hi farem?
Mes tard quan ja era a casa vaig sortir a comprar una cosa a la farmàcia, i zas, em vaig trobar a un amic q em venia a buscar, vam anar a fer un tomb i anar a buscar el noi amb el q sembla q esta començant una relació, vam anar a sopar, un altre vol per les rambles, i mes tard ja cap a casa, q ja era moment de posar punt i final al cap de setmana.

I abans d’acomiadar-me volia Felicitar a tots aquells amics i familiars que des del dijous i fins aquest dimecres (o sigui demà passat) em tenen fregit a aniversaris!!!!
Felicitats a la Cristina C., l’Oscar F., el meu yayo Rafael (allà on sigui), l’Enric, la Juana, l’ Oscar T., Oscar M. i al Ruben G.
Moltes felicitats a tots!!!!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

GRACIAAAAAAAAAAAAAAAS!!!

1:46 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim