The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

miércoles, abril 26, 2006

Avui tinc un dia molt ensopit.

La cosa ja es va començar a torçar ahir nit quan ma mare em va dir que s’havia mort el seu germà, i si dic el seu germà es perquè no em surt dir-li tiet. La veritat es q és una persona que no conec, com q ma mare es adoptada la relació amb el seu germà biològic ha estat molt distant, ja q quan me mare es va quedar amb la meva yaya, germana del seu pare biològic, ell es va quedar amb la família de la seva mare biològica i la veritat es que la distancia ho ha anat refredant tot. No sé com sentir-me com actuar amb algú que teòricament es tan proper per llaços de sang i al mateix temps tan distant i en parts penses que tu mai has fet res per canviar aquesta situació, es estrany.

Desprès mes tard al messenger vaig tenir una conversa q no esperava tenir i per la qual molt menys estava preparat. Encara q m’alegro d’haver-la tingut (o almenys en conclusió perquè les coses al principi de la conversa no anaven així) la conversa em va fer molt molt de mal i em va tornar a demostrar algunes coses q tenia mig païdes, la veritat es que em va destrossar i amb prou feines he pogut dormir aquesta nit. La veritat es q no entenc com una amistat pot arribar a fer tan de mal.

Durant tot el dia d’avui he estat molt xof, bastant tocat i molt esgotat... Sort he tingut de compartir una bona estona primer amb el Rofi, mes tard amb un molt bon amic i desprès amb una companya de facultat. He dinat amb el meu pare y he anat a veure la meva avia però no hi era... He anat a buscar la yaya... rutina habitual.

M’estava mes o menys recuperant quan m’han confirmat a quina hora era demà l’enterro, i se m’ha acudit preguntar de que a mort. M’han dit que d’un Alzheimer molt greu, i la veritat es q m’ha trasbalsat molt. Ma yaya (que biològicament es la meva tietavia) té alzheimer, tres de les germanes mes grans van morir d’Alzheimer i ara el germà de la meva mare mor d’Alzheimer, no se però m’he espantat pensant que ma mare te tots els números per patir aquesta maleïda malaltia i no se si ho sabria portar, no se si seria capaç de tornar a passar per tot el q estic passant.

Desprès de parlar-ho una estona estic millor i crec q ha estat més l’espant del moment q una altre cosa espero q demà ja ni me'n recordaré... I demà a primera fila d’un funeral d’algú q ni conec, se’m fa tot tan estrany...

2 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Hola Quimeeet!!

A todos nos llegará el momento, y algunos tendremos una vejez mejor que otros. Yo prefiero ser consciente de que puede pasar lo peor, pq es la forma que tengo para vivir más intensamente el presente.

Un besito.

12:21 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

3:47 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim