The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

lunes, marzo 12, 2007

Petits Afers

Dia 24 02

Després d’un casament, quan ja et decideixes a anar cap a casa, passes a fer la ultima copa al bar d’uns amics. Arribes i et trobes que el cambrer no s’ha presentat i que estan fins al cap de munt de feina. Et demanen que els donis un cop de mà, i acabes treballant, en un estat semi ebri, amb la roba del casament, i bueno ja posats perquè no sortint de festa i ja que hi som deixant-te seduir. (Casualitats de la vida un altre convidat del casament va aparèixer per el bar mentre treballava).

Dia 01 03

Arriba a Barcelona un Gatet trapella, només pesarà aquí una nit, ens anem a fer una copa amb uns amics francesos del company de pis d’en Gatet i un amic d’aquests.
Uns cosmopolitans al Snooker i a les 3.00 cap a casa. La mixeta va perdre l’avió al dia següent...

Dia 02 03

Dia súper atrafegat, d’aquells q no pares ni un minut en tot el dia. Però després surts de festa amb els amics i allà “Quien la sigue la consigue” o això diu la dita castellana, va passar el q havia de passar. Comença una historia...

Dia 03 03

Retrobament amb una bona amiga de Valencia que va passar aquí el cap de setmana, sortim de festa i ens ho passem de p... m..., encara que ens robessin les jaquetes, indicis que q de vegades a un les coses no li surten en el moment mes indicar, sinó en el que menys s’ho espera... comença la segona historia... Finalment un cafè de matinada amb l’afer d’ahir

Dia 04 03

Sortida de camp, sí, amb els companys, per prepara la sortida de Geotècnia, tot de problemes per culpa de la marató de Barcelona, però al final vam arribar, jo ½ adormit, però crec q ens en vam sortir prou be.
La tarda me la vaig esperant una cita que no arribava, i que al final vam posposar per la setmana següent.

Dia 05 03

Dilluns com qualsevol altre, Acadèmia, avia, classe particular. No, com qualsevol altre tampoc, necessitava parlar amb algú, i vam quedar, van ser un espai curt de temps, però molt intens. Em va agradar molt compartir aquell petit espai de temps, encara q desprès les coses no sortissin precisament com m’esperava, dolgut i decebut, encara q entenc la decisió que va prendre.
Un cafè d’última hora, conèixer una mica mes la primera historia... Deixem que les aigües segueixin el seu curs i no hi pensem tant, he d’aprendre a viure mes el moment.
Però tot el viscut de vegades passa factura a altes hores de la matinada comença a pujar la febre.

Dies de 06 03 a 09 03

Viure a casa, malalt o mes ben dit intentant sobreviure, perquè la veritat es que ho he passat bastant malament... Sort que ja estic be.

Dia 10 03

Se’m cauen les parets de casa, l’Ades em truca per fer un cafè, no m’ho penso dos cops. Estrena nou “lloc” de treball, acabat d’ascendir, Felicitats nano!
Al vespre m’envien un sms, per fer una copa, m’apunto, una estoneta en bona companyia, però la cosa s’acaba aviat, no tens ganes de tornar a casa tan aviat, vas al bar d’uns amics (*) i et quedes xerrant fins que tanquen, nos saps ben be com acabes a Arena, allà la segona historia sembla que qualla una mica mes, et fa trontollar una mica el cap.
Surtin decideixes donar una sorpresa i anar a fer un cafè amb la primera historia...
* De vegades les temptacions no son bones, retrobament amb Teruel 2, i si no hagués estat malalt m’hauria anat amb ell i a saber que hauria passat...

Dia 11 03

Aniversari de l’avia, celebració amb la famili, per acabar el dia una petita vetllada amb la primera historia i els seus amics, al Gran Via 2.

No se com acabarà tot això, ni que en sortirà, de moment visc el moment sent sincer.

1 Comments:

Blogger Snap said...

veig que sempre tens coses a fer. Jo ultimament vaigh bastant enfeinat i no estic gaire ni pek blog ni fotolog, ja canaviarà la ocsa. Un saludin^^

10:17 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Counter

Copyright © 2006 Kim