The Light The Firey The Earthy The Wood The Windy The Watery The Dark  

sábado, abril 23, 2005

Sant Jordi i Cuina per Solters

Tinc una estranya relació entre el llibre de “Cuina per solters” i el dia de Sant Jordi.
La veritat es q porto dos anys seguits comprant el mateix llibre, encara q per motius, per persones i per casualitats molt diferents.
L’any passat el dia de Sant Jordi era a una caminada que s’organitza cada any per anar a Montserrat, i coses de la vida em vaig assabentar q anava una persona q la veritat esperava q no anés. Un dia abans de la caminada vaig anar al Fnac i vaig veure el llibre i em vaig deixar portar pels meus sentiments i el vaig comprar pensant q depenent de l’actitud q ell tingues amb mi veuria q faria.
La veritat es q durant tota la caminada va estar molt distant, bueno ho va estar ell i un amic q ara per ara se q he perdut, però una petita conversa q vam tenir em va obrir els ulls (me’ls va obrir per be), i per la qual vaig decidir no regalar-li.
Un any desprès i desprès d’un dia de Sant Jordi molt atrafegat vaig a l’Opencor. La veritat es q no tenia res a veure amb Sant Jordi però aquella nit celebràvem el aniversari d’en Carlos. Jo m’havia d’ocupar de comprar el pastís i del regal (un llibre), però al final no vaig poder anar. I quan a ultima hora se’m va acudir anar a l’Opencor a comprar el pastis vaig veure el llibre i se'm va fer la llum.
Estava predestinat ? Predisposat? Preparat pel destí?

Counter

Copyright © 2006 Kim